EconomieANALIZĂ Mărcile cu denumire sau indicație geografică protejată au...

ANALIZĂ Mărcile cu denumire sau indicație geografică protejată au rezistat mai bine în pandemie

-

- Reclama ta aici -spot_img


O lecție de învățat pentru producători alimentari români vine din Italia. În 2020, primul an caracterizat de pandemia Covid-19, produsele italiene DOP și IGP și-au confirmat importanța, totul datorită muncii depuse de 200.000 de operatori și 286 de consorții pentru protecția sectoarelor alimentare și vitivinicole din Italia. Aceste cifre sunt confirmate de analiza celui de-al 19-lea Raport Ismea- Qualivita, citat de

Citeste tot articolul

Sursa:www.afaceri.news

Noutati

Meta, proces de sute de milioane de euro cu instituțiile media din Spania

Un grup care reprezintă 83 de instituţii media spaniole a intentat un proces de 550 de milioane de...

Kempinski va deschide primul hotel din România în Poiana Braşov printr-un…

Bernold Schroeder, CEO Kempinski Group şi President of the Management Board Kempinski AG ...
- Publicitate -spot_imgspot_img

Oxford English Dictionary a ales cuvântul anului 2023. Cât de des l-ați folosit?

În fiecare an, Oxford University Press alege un cuvânt sau o expresie care a reflectat ultimele 12 luni...

Andreea Voinea, şefa HR a BCR, a primit undă verde de la ASF să intre membru în…

De profesie economist, Andreea Voinea are o experienţă diferită de cea clasică de resurse umane. Are un MBA...

Cele mai citite

Offset Shares a Video of Cardi B Giving Birth to Baby Kulture

What was expected of her was the same thing...
- Publicitate -spot_imgspot_img

S-ar putea sa-ti placanews
Recomandate pentru tine