EconomiePentru rapidiști, ”vinul, după bere, e plăcere”. S-a lansat...

Pentru rapidiști, ”vinul, după bere, e plăcere”. S-a lansat marca proprie de vin ”Povestea alb-vişin…

-

- Reclama ta aici -spot_img


Clubul de fotbal Rapid Bucureşti a lansat joi propria marcă de vinuri, ”Povestea alb-vişinie”, cu două sortimente, Sauvignon Blanc şi Cabernet Sauvignon, ambele din regiunea Huşi, notează Agerpres.

Acţionarul Victor Angelescu a afirmat că gruparea giuleşteană pregăteşte şi alte surprize pentru fanii rapidişti după mărcile de bere şi vin, deja lansate.

Fostul portar Rică Răducanu s-a arătat mulţumit de calitatea…

Citeste tot articolul

Sursa:www.afaceri.news

Noutati

Bursă. Aquila raportează un profit net de 19 mil. lei în T1/2025 la afaceri de 740…

Aquila (AQ), lider în sectorul de distribuţie, logistică şi transport pentru piaţa bunurilor de larg consum, a raportat...

ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank. Răzvan…

♦ Biroul de arhitectură Cumulus este unul dintre cei mai importanţi jucători din domeniu şi a închis anul...
- Publicitate -spot_imgspot_img

Gigantul Amazon își aduce în Europa platforma sa de bunuri chinezești ieftine Haul, clona Temu

Amazon aduce concureța Temu în Europa: clienții din Regatul Unit vor fi primii europeni care vor avea acces...

Basel se pregătește pentru zeci de mii de fani Eurovision. Prețurile cazărilor sunt exorbitante

Eurovision are loc la Basel în acest an, artiștii fiind pregătiți să uimească publicul la arena St. Jakobshalle...

Cele mai citite

Lady Gaga and Cardi B Meet at the Grammys

What was expected of her was the same thing...

Jennifer Aniston’s Ex Justin Theroux Wishes Her Happy Birthday on Instagram

What was expected of her was the same thing...
- Publicitate -spot_imgspot_img

S-ar putea sa-ti placanews
Recomandate pentru tine